Bilgi ve İletişim Hattı 0332 265 35 43
Sizden Gelenler

 

Sizde Mesaj Yazmak İstiyorsanız Lütfen Tıklayınız...
ALİ AKBULUT Hakkında
Uy..U. (Danışan)

3 aylık evliyim ve eşimle cinsel birleşmeyi gerçekleştiremedim eşim çok anlayışıydı bu 3 ay boyunca hep yanımda oldu ama ona haksızlık edemezdim eşimle çok mutluydum ama hep içimdei eksiklik vardı internetten araştırmalara başladım ve vajinismus olduğumu öğrenmiştim çok şaşırdım nasıl olurdu böyle bişey internetten daha detaylı bi arastirma yaparak Ali hocamı buldum ve hemen randevu ayarladık ilk geldiğimizde bizi karşılama şekli içtenliği samimiyeti çok etkilemişti bizi ve seanslara başladık 1 buçuk aylık bir süre ile sonuca ulaştık cok mutluyuz simdi Ali hocam sayesinde ona ne kadar teşekkür etsem az sizin de boyle sıkıntınız varsa tek gitmeniz gereken yer pozitif hayat merkezi
ALİ AKBULUT Hakkında
A.K. (DANISAN)

Merhabalar Ali bey ile tanismamizin hayatımızda önemli bır yeri var. Biz kızımızın özgüven eksikliği ile ilgili Ali bey ile görüştük. Kızımız arkadaş edinemiyordu ve okuldaki etkinliklere katılmak istemiyordu. 2 ay gibi bir süre seanslarimiz oldu. Sonuç olarak kızımızın etrafinda çember oluşturan arkadaşları var. Aynı zamanda zumba ya gidiyor, tekvandoya yazıldı ve gitar kursuna gidiyor.Bunların hepsine kendi isteği ile yazildi.Derslerinde ise kademeli olarak günden güne daha başarılı.Bundan sonraki süreçte Ali beyin önerileri doğrultusunda hayatımıza devam ediyoruz. Sonuç olarak anne babalar olarak çocuk gelişiminde uzmanlar kadar bilgili olamayız gerçeğini de unutmamak gerekir. Kendisine bizim için yaptıklarından ve arkadasligindan dolayı teşekkür ederim. Alanında tavsiye edebileceğimiz ender bir kişiliktir.
ALİ AKBULUT Hakkında
H.K. ( DANISAN)

Biz Sınıf öğretmenimizin tavsiyesi ile tanıştık Ali Bey ile… 2. sınıfa giden kızımızda arkadaşlık kuramama, dış ilişkilere kapalı ,kaygılı ve çekimser bir tutum vardı. Nitekim ki yapılan kontrollerde de bu tutum desteklenmişti. Ali Hocamız ile bir sürecine girdik. Süreç çok uzun olmadı ama sonucu mükemmel oldu :) Çözüm için bu kadar zaman boşu boşuna beklemişiz. Şimdi bir geriye bakıyorum birde bugüne ; hayatımızda çok şey değişti. Sadece kızımıza değil Ali Bey hepimize (ailemize) iyi geldi… Hepimizin tek başına çözemeyeceği sorunları vardır. Bundan sonraki süreçte de Ali Bey bizim ışığımız olacak. Herkese Pozitif Yaşam Merkezi \' ni ve Ali AKBULUT\' u tavsiye ediyor. Destekleri için Ali AKBULUT ve tüm ekibine Teşekkürlerimi sunuyorum.
ALİ AKBULUT Hakkında
Ş.Ö. (DANIŞAN)

Ben de artık küçük bir teşekkür mektubu bırakıyorum :) 17 aylık evliyim ve 17 aydır maalesef eşimle cinsel birleşmeyi gerçekleştiremedik. Bugün , yarın derken aylar geçmiş. Bu böyle olmazdı eşim anlayışlıydı ama yine de eşime haksızlık edemezdim. Kimseye anlatmadığım, anlatamadığım bu durumu nasıl çözmem gerektiği hakkında hiç bir bilgim yoktu. Ne kadar iyi, mutlu olsam da her zaman bi tarafım eksikti. Artık umudumu temamen kaybetmiştim. Nette tesadüfen vajinusmus tedavisi diye birşey okumuştum, biraz araştırdım ve kendime , gururuma bu durumu konduramadım. Nasıl olurdu, olamaz böyle bişey diyerek bi süre daha erteledim. Ama yine olmadı ve tedavi almam gerektiğine karar verdik. Araştırmalarım sonucu Ali Hocamı bulduk. Hocamı aradık ve telefondaki konuşması, samimiyeti , içtenliği bizi gerçekten etkiledi. Randevu için gittiğimizde yine aynı şekilde bizi güler yüzü ile karşılaması, samimiyeti , ilgilenmesi bize kendimizi güvende hissettirdi. Tedaviye başladık ve herşey yolundaydı. Ben asla yapamam dediğim şeyleri Eşim ve Ali Hocam sayesinde başardım. Hocama ne kadar teşekkür etsek az.. Rabbim sizden razı olsun inşaAllah...İstediğimiz gibi olumlu sonuç aldık ve Çok mutluyuz. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim...Ben Ali Hocam gibi biriyle karşılacağımı bilseydim eğer O kadar ay boşu boşuna beklemezdim.. Evliliğime ve hayatıma anlam kattığı için hocama minnettarım... Vajinusmus sorununuz varsa ve nereye, kime gitmeniz gerektiği hakkında bilginiz yoksa; gitmeniz gereken Tek Adres \"\"\"POZİTİF Hayat Merkezi(Sıcacık ortam ve güler yüzlü insanlar) ve \"ALİ Akbulut (Mutluluğumuzun sebebi , bir psikologdan ziyade çok iyi, anlayışlı bir insan)\" Hocam\"\"\" SEVGİYLE KALIN , HOŞÇAKALIN !!!
ALİ AKBULUT Hakkında
E.K. ( DANISAN)

En ağır yük, taşıdığını kimsenin bilmediği yüktür... Yıllarca adını bile cok sonradan ogrendigim vajinismus hastaligiyla yasadim.. Zor günler gecirdim, boşanmayı düşündüm cunku eşime haksızlık etmeye hakkim yoktu. Neler yaşadığımı ancak bu sıkıntıları yasayanlar anlayabilir. Ama Rabbimden umudumu hic kesmedim ettigim dualar beni -anlayisli, sakin, hoşgörülü,tek derdi sizin dertlerinize derman olmak- olan Ali hocamla bulusturdu.. Simdi ise vajinusmusu öncelikle Rabbimin izniyle, Ali hocamin vesilesiyle ve eşimin desteğiyle yenmiş birisi olarak yazıyorum bu satırları..mutlulugumun tarifi yok.. Hersey icin Sonsuz teşekkürler hocam Rabbim sizden razı olsun insAllahh🙏Size tavsiyem ERTELEMEYIN, işini hakkıyla yapan ALİ HOCAMA gidin:)
ALİ AKBULUT Hakkında
F.K. ( DANISAN)

Arkadaşlar merhaba,Benim OKB diye adlandırdığımız Obsesif Kompulsif Bozukluk adlı rahatsızlığım vardı.Tabi ben ilk başlarda bu rahatsızlığın adını bilmiyordum.Bir sorun olduğunu biliyordum ama adını bilmiyordum ve Konya ve İstanbul\'da birçok psikolog ve psikiyatra gitmeme rağmen kimse bu tanıyı koymadı.Tabi ben demekki bir şey yokmuş diyerek hayatıma devam ettim.Fakat tabi bu arada daha da ilerledi OKB.En sonunda internetten bakarken Ali abiyi buldum.Ali abi bana OKB tanısını tam anlamıyla ve çerçevesiyle söyleyen ve bunu kesin olarak bulan kişi oldu.Daha önce kaç kez gittiğim başka psikologlar hiç fark edememişti.Ama Ali abi ilk seansta bu tanıyı koydu.Ve şu an diyorum ki iyi ki Ali abiyi bulmuşum.Daha ilk günden başlayarak Bilişsel davranışçı terapiyle beraber bana aslında OKB\'nin yanlış otomatik düşüncelerle oluştuğunu öğretti ve OKB\'yi tanımamı sağladı.Benimle her an ilgilendi seans dışında bile arıyodum ve o an işi olsa bile bana yardımcı oldu.Onun sayesinde çok kısa sürede düzeldim.Peki neydi bu sorunlar derseniz: Araba süremiyordum,yolda yürüyemiyordum,çocukların ve yaşlıların yakınından geçemiyordum çünkü onlara zarar vermekten korkuyordum, keza araba sürememem ve yolda yürüyememem de bu sebeptendi.Yolda yürüyememekten kasıt da çok kalabalık yerlerde yürüyemiyordum başkalarına zarar vermekten korkuyordum.Tabi ben Ali abiyle tanışana kadar bunların OKB olduğundan bihaberdim.Ve saatlerce beynimi bu düşünceler kemirirdi acaba birine zarar verdim mi falan diye ve ben dışarı çıkamaz hale gelmiştim.Peki Ali abiyle tanıştıktan sonra ne oldu derseniz şu an çok rahat kalabalık yerlerde geziyorum ve araba kullanıyorum, yani başkasına zarar verdim mi diye bi düşünce artık kalmadı.Tabi çok samimiyetle söylüyorum bunların hepsi Ali abi sayesinde oldu.Ve tanıştığınızda da göreceksiniz.Sorununuzu kendi sorunu ediniyo sizin her zaman yanınızda oluyor.Aynı zamanda çok samimi,doğal ve içten bir insan.Kesinlikle herkese Pozitif Hayat Merkez\'ini ve Ali AKBULUT\'u öneriyorum.Kesinlikle bir psikologta olması gereken bütün özellikler Ali abide mevcut.
ALİ AKBULUT Hakkında
İsimsiz (Danışan)

Öncelikle merhaba 5 aylık evliyim evliliğimin ilk haftaları eşimle birlikte vajinusmus hastası olduğuma karar verdik. Fakat kime gitmemiz konusunda hiçbir fikrimiz yoktu Ankara'da tedavi olmayı düşünürken internet üzerinden yaptığımız araştırmalar sonuncunda Ali Bey'le görüşmeye karar verip randevu aldık yaptığımız ön görüşme sonucunda Ali Bey'den terapi almaya başladım ve sonuç mutlu son 1 ayda vajinusmus sorunumdan kurtuldum Ali Bey'e çok teşekkür ederim. Kesinlikle konusunda çok uzman bir psikolog samimiyeti işi konusunda prensipleriyle mükemmel aynı sorunu yaşıyorsanız hiç tereddüt etmeden Ali Bey'le mutlaka görüşün tekrar kendisine ve ekibine teşekkür ediyorum. Sevgiler Pozitif Hayat Merkezi :)
ALİ AKBULUT Hakkında
İsimsiz (Danışan)

Eğer gerçekten iyi hissetmek istiyorsanız,kendinizi tereddüt etmeden Ali abiye bırakabilirsiniz ve tek yapmanız gereken dediği herşeye harfiyen uymak..adımımı attığım ilk günden itibaren gerçekten iyi olacağıma okadar inandırdı ki bir diğer seansı umutla bekledim ve geçirdiğimiz 8 seans sonunda iyi olduğuma kendim bile karar verebildim...7 yıl boyunca geçirdiğim o süreçten sadece 8 seansta kurtulabilmek gerçekten bencede büyük bir başarı
ALİ AKBULUT Hakkında
C. S. (DANIŞAN)

Merhaba ben 10 yýldýr anoreksiya nervoza hastasýydým 10 yýldýr gitmediðim doktor kalmadý ama hiçbir sonuç alamadým hayatým kabusa dönmüþtü taki Ali hocamla tanýþana kadar Ali hocanýn terapiyse çok þükür saðlýðýma tekrar kavuþtum bütün benim durumumda olanlara gönül rahatlýðýyla tavsiye ediyorum Ali hocamada tekrar teþekürlerimi iletiyorum iyiki var
ALİ AKBULUT Hakkında
T.Ç.(DANIŞAN)

Asılında ben buraya çocuğumu getirdim. Her akşam tek başına yatamaması karanlıktan korkması gece bağırarak uyanması. Farkında değilmişim bilmeden yavrumu korumak adına zarar verdiğimi. Gerek eşim ve benle gerekse kızımızla yaptığınız çalışmalardan dolayı çok teşekkür ederiz hocam. Kriz anlarımızda telefonla gece gündüz demeden ulaşabilmemiz ayrıca bir güvende hissettirdi bize. Artk bir Ali abimiz var ve iyiki var.
Hızlı İletişim
Numaranızı Bırakın,
Sizi Arayalım
Gizle
Ali Akbulut